ensam, så ensam.

  Truth.. | via Tumblr
 
Jag känner mig väldigt ensam . Jag vet inte om det beror på att jag just nu är ensam, eller om jag är ensam inombords
Jag vill inte vara ensam, jag gillar inte att vara ensam, även om jag ibland uppskattar lite space vill jag inte vara ensam. 
Känns som ett stort svart hål som inte kommer fyllas. Som om problemen inte kommer försvinna utan att alla människor runt omkring är det som försvinner.
Jag vill ha honom, jag vet inte exakt varför men det vill jag nu, ju bums!'
Jag vill ha mina vänner, jag vill krama dem och gråta och sen prata om hur mycket jag älskar dem. 
Jag vill ha honom, om jag inte nämnt det? Jag vill ha kärleken, uppskattningen och känna mig behövd.
 
Känna mig behövd och inte ensam.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback