Ja, välkommen!

Även jag ska väll presentera mig då, och lika svårt som alltid är det ju...
Jag heter inte heller Jenna i det verkliga livet, utan har fått det från en liten serie vid namn awkward.  som nån av er kan känna igen...
Dock skulle jag inte säga att jag är likadan som den Jenna, men nått åt det hållet (men med brist på skrivtalangen).
 
Jag kan inte presentera mig så bra, jag är jag och ni lär märka det! Precis som Naomi så har jag hamnat i tonårsträsket lite då och då, och somvanligt så är det kärleken som satt snurr på huvudet och fått pennan att brinna.
Mitt mål här är att ni ska få läsa och känna igen er, veta att ni inte är ensamma om alla känslor och åsikter man har!
För ingen av er är ensamma, glöm inte det!
 
Mina innersta tankar, fina bilder, ett & annat halvt onödigt inlägg och mina skruvade åsikter kommer ni få läsa om!
 
(Och om ni så vill är det bara att gå över och läsa i Naomis kategori för att slippa mig, hähä!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback