workout.

 
För mig är träning frihet. 
   På grund av depression och panikångest slutade jag träna i början av sommaren, jag var tvungen att göra ett val. Att äta ordentligt gick inte. Många mål hoppades över på grund av ett illamående som aldrig släppte. Av veckans sju dagar mådde jag illa 1000 timmar. Det är 1176 timmar på en vecka.

   Att inte äta ordentligt men att ändå prestationsträna gick inte ihop. Jag blev smalare. Började försvinna.

   Så nu efter fyra veckor av terapi och knappt utan prestationsträning.... Ska jag ut och löpa igen. Jag kan egentligen bara tacka min kurator för att hon är så lätt att prata med, jag hittade verkligen rätt.
 
Heja mig. Och alla andra. Ni som också kämpar för att komma tillbaka.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback